Internetcafe berijkt - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Karin - WaarBenJij.nu Internetcafe berijkt - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Karin - WaarBenJij.nu

Internetcafe berijkt

Door: Karin

Blijf op de hoogte en volg Karin

13 Augustus 2005 | Duitsland, Berlijn

een heel goed koop internet in deze buurt. 80 cent voor een heel uur. daar houd ik wel van.

vandaag naar museum insel geweest en alles bekeken wat er te bekijken viel.
De buste van nefertiti stond weer in het Altes museum dus dat was prachtig om te zien.
het pergamon museum is het leukste museum daar.

morgen ga ik nog het egyptische museum en schloss charlottenburg bekijken en naar potsdam met denny.

misschien dat ik morgen nog een Inet cafe aandoe maar ik ben er niet zeker van. voorbereidingen treffen voor de dag daarop. die nacht verbrengen we op het vliegveld.

Auf wiedersehen!

Karin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Berlijn

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

17 Augustus 2005

Weer terug

13 Augustus 2005

Internetcafe berijkt

12 Augustus 2005

In Berlijn

07 Augustus 2005

Berlijn
Karin
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 1539

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: